❤❤ تو را همین گونه که هستی میخواهم چون همین گونه مرا عاشق خودت کردی❤❤
❤❤ تو را همین گونه که هستی میخواهم چون همین گونه مرا عاشق خودت کردی❤❤
عجب گناه بزرگی^دروغ+دوسداشتن=جدایی٪تنفر
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 26 دی 1392برچسب:, توسط lovely girl |
هیچکی نمی تونه بفهمه که دلم از چی گرفته

 

هیچکی نمی تونه بفهمه که صدام از چی گرفته

هیچکی نمی مونه با من توی داهم هم سفر شـــه

اخه می ترسه با من با دل من در به در شـــه

هچکی نمی تونه بفهمه که چرا چشمم همیشه خیسه خیـــســه

چرا هیچکی حتی یه نامه واسه من نمی نویسه

هچکی نمی دونه  قلبم  تا حالا چند دفعه شکسته

هیچکی نمی دونه سر راه اون تا حالا چند دفعه نشسته

اخه تو کلبه سوت کور تاریک قلبم خورشید که جا نمـــیشه

می دونم اگه تا لحظه مرگم بگردم دنبالش پیدا نمـــیشه

 

اخه تو کلبه سوت کور تاریک قلبم خورشید که جا نمـــیشه

می دونم اگه تا لحظه مرگم بگردم دنبالش پیدا نمـــیشه

 


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: